sobota, 20 grudnia 2014

Po rosyjsku

Chwilę mnie tu nie było. Ale już jestem, tak więc z przyjemnością zapraszam was do lektury wywiadu ze mną, jaki pojawił się właśnie w grudniowym numerze DARKER, którego tematem przewodnim są dzieci. Złe, gorsze i te najgorsze... Na dokładkę - jeśli oczywiście ktoś włada językiem rosyjskim - zapraszam do zapoznania się z moim opowiadaniem "Potworiada". Jego oryginalna wersja pojawi się drukiem w przyszłym roku.
Z kolei do świątecznych klimatów nawiązuje mój najnowszy felieton z cyklu Horrorem w oko.
Zachęcam także do zapoznania się z wnikliwą recenzją "Podwójnej pętli", która kilka dni temu ukazała się na blogu Kolega Literat.

7 komentarzy:

  1. Wywiad trudno mi ocenić, ale fotki fajne. Gratuluje kolejnego tłumaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję publikacji zagranicznej! Rządzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Sylwio za miłe słowa! Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli poznać więcej rosyjskich autorów grozy, a oni nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jak najbardziej za! Przecież horroru nie pisze się tylko w Stanach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nie. Fajnie byłoby mieć jakiś wybór... W ostateczności można nauczyć się rosyjskiego, niemieckiego czy - dla super ambitnych - chińskiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. każda publikacja to sukces, a publikacja zagramaniczna to sukces podwójny, zwłaszcza jeśli nikt nie może ocenić co się tam przy tej okazji wygadywało ;-P. Do zaklepanego dawno, dawno temu piwka dopisuję niniejszym kolejny keg, który ku tej okoliczności osuszymy przy najbliższej okazji... czyli nie wiem kiedy, ale kiedyś na pewno ;-D

    Fajny ten felieton HwO. Zgrabnie żeś ujął rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też racja z tym bro. Obyśmy tylko zdążyli przed obiecywanym końcem świata! A co do wygadywania w obcych językach, to starałem się nawijać z sensem - szczerze mówiąc, to było nawet bardziej stresujące niż "normalne" el wywiadosy ;P

    OdpowiedzUsuń