wtorek, 11 kwietnia 2017

Podwójnie podwójne atrakcje



Do sprzedaży trafił właśnie 19ty numer kwartalnika eleWator, w którym znajdziecie Haczyk z teorią, będący nie tyle kontynuacją, co swego rodzaju dopełnieniem Teorii z haczykiem z poprzedniego eleWatora. Oba teksty popełniliśmy wspólnie i w porozumieniu z Michałem J. Walczakiem.


Jeszcze przez tydzień w ramach akcji BookRage: 
https://bookrage.org/
można kupić Okruchy mroku, czyli mój drugi zbiór opowiadań, w skład którego weszły takie perełki jak: Wszystkie moje ciała, Klątwa G, Czyściec 3D, Radość z rzeczy martwych, W potrzasku, Raj utracony, Sława, Główna przegrana, Przelotem przez ten świat, Trudny wybór, Kły i kolczyki, Amator, Zakładnicy fikcji, Skorodowany, Popękane niebo, Brzemię cierniowej ścieżki, Luksusy, Błyskawiczna dziewczyna, Ojciec roku, Potwór i jego Mamusia. 
Jak widać, wśród dwudziestu opowiadań są teksty premierowe, a także publikowane wcześniej w antologiach i pismach (Nowa Fantastyka, Magazyn Fantastyczny czy 4 Wymiar).
Z kolei mój pierwszy zbiór Femme fatale, poza tym, że wciąż jest dostępny w tradycyjnej, papierowej wersji, od niedawna da się złowić także i na czytnik:

PS. Już niedługo napiszę co nieco o mojej najnowszej powieści, która – zgodnie z zapewnieniami wydawcy – ukaże się w czerwcu.

2 komentarze: