niedziela, 1 listopada 2015

Straszne czasy



Nie tak dawno, bo raptem we wtorek, miałem przyjemność uczestniczyć razem z Romanem Ociepą i grupą jego studentów w wieczorze promującym antologię „Infections”. Pomagałem dobierać do niej teksty, zaś Roman i jego studenci zajęli się tłumaczeniem ich na język angielski. Relacja z imprezy trafiła na stronę WSZOP. Książkę można zamawiać TU.
W najbliższą środę wybieram się natomiast do stolicy, gdzie w ramach cyklu „Środy z Formą” w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza mój serdeczny druh Krzysiek Maciejewski poprowadzi spotkanie z Izą Szolc, Emilią Walczak i niżej/wyżej podpisanym. Będę opowiadał przede wszystkim o moim zbiorze opowiadań "Femme fatale".
To jeszcze nie koniec atrakcji. Wczoraj, pod hasłem STRASZNE CZASY, ruszyła 23cia edycja akcji Bookrage. Jak sam tytuł sygnalizuje, przez najbliższe dwa tygodnie za przysłowiowe „co łaska” można będzie nabyć zestaw strasznych książek, w tym mocno wydłużoną i poprawioną powieść „Wojna świrów”, którą napisałem z Dawidem Kainem. Z tej okazji zapraszam także na spotkanie autorskie do Klubu Herbacianego Nie Lubię Poniedziałków przy ul. Szlak 14 w Krakowie, gdzie w najbliższy piątek o godzinie 17.30 niezrównany Rafał Christ przepyta Dawida i mnie na okoliczności różne i różniaste.
Przybywajcie!
 

3 komentarze: