niedziela, 8 marca 2015

Urodzaj

Jak się nic nie dzieje, to się nie dzieje... a tu nagle się zaczyna się kręcić jedno za drugim.
W czternastym numerze czeskiego magazynu grozy HOWARD (pobrać można TU, wystarczy kliknąć na "zde") znalazły się dwa moje opowiadania: "Enen" z "Pikniku w piekle" i "Czyścic 3D", który niespełna rok temu ukazał się w Nowej Fantastyce. Oba teksty ozdobione świetnymi grafikami, więc jeśli nawet odstrasza Was język, którym zapewne biegle nie władacie, i tak warto zerknąć.
Z kolei na blogu Anny Szczęsnej znajdziecie przesympatyczne życzenia z okazji Dnia Kobiet (podpisuję się pod nimi jak najbardziej), a także mój popis wokalno-impretatorski popełniony na fragmencie powieści Ani "Smutek Gabi", gdzie mowa między innymi o tańcu połamanego patyczaka (muszę się przyznać, że to moje ulubione zwierzęta – są niewymagające, ciche i wesołe).
Skoro już jesteśmy przy pozytywnej energii, to trafiłem ostatnio na bloga POCZYTALna umysłowo, gdzie jego autorka zadała sobie trud napisania recenzji "Siedliska". Cóż, tak jak napisałem w komentarzu pod wspomnianą recenzją, czytając ją przypomniałem sobie, dlaczego tak lubię tę powieść... Zapraszam!


4 komentarze:

  1. Nie chciałbym spotkać takiego kangura na swojej drodze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nikt by nie chciał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknąłem na "zde" i grafiki rzeczywiście są konkretne. Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bariera językowa raczej nie do pokonania, ale prszyjemnie się oglądało.

    OdpowiedzUsuń