niedziela, 18 września 2011

Pisałem już w różnych duetach, a raz nawet w trójkę... Z moją ukochaną Agnieszką jak dotąd współpracowałem na innych płaszczyznach, ale oto przyszła ta wiekopomna chwila i wspólnie spłodziliśmy coś drukowanego. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do lektury opartego na prawdziwych doświadczeniach tekstu "Zombienocka", który trafił do najnowszego Dobrego Humoru.
W jubileuszowym, już pięćdziesiątym Widoku z Wysokiego Zamku znalazły się dwa moje szorty, a w nowym Grabarzu Polskim wywiad ze mną i Dawidem Kainem, który przeprowadził z nami Daniel Podolak, no i moja recenzja świetnej "Ulicy Wiązów 5150" Patricka Senecala. Zachęcam Was także do zajrzenia na tego bloga na kilka dni - pojawi się tu ciekawy njus :)
PS. Do sprzedaży trafiły ostatnie już egzemplarze "Bizarro dla początkujących". Jeśli zbrzydła Wam szara rzeczywistość i pragniecie odlotowej odmiany, zapraszam TU.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz